1403-01-18 11:44
249
0
89457
با صدور پیامی انجام شد؛

قدردانی مسئولان گلستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و استاندار با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و علی‌محمد زنگانه استاندار با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.
در این پیام تاکید شده است: حمایت از ملت‌های مظلوم و مستضعف همواره مورد تاکید امامین انقلاب اسلامی بوده و است تردیدی نیست فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام بزودی آزاد خواهد شد و البته حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردمی، نقش بی‌بدیلی در اعلام برائت جهانی از رژیم فاسد صهیونیستی داشته است.

در این پیام با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم شریف استان گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانگر پایبندی به آرمان‌های خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی است، تاکید شده است: در واقع مردم گلستان همراه با مردم سراسر ایران و آزادی‌خواهان جهان مظلومیت ملت فلسطین را فریاد زدند.

در این پیام آمده است: اینجانبان از تمام گلستانی‌های مومن، روزه‌دار و آزادی‌خواهی که با همراهی کم‌نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس تصویری گویا از حمایت و پشتیبانی خود را در قاب رسانه‌های بین‌المللی به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم شاهد آزادی هر چه سریعتر فلسطینیان عزیز از چنگال رژیم سفاک صهیونیستی باشیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.